22.12.11, 20:04
Nowy numer pojawi się z czterema wersjami okładki, z których każda przedstawia koniec świata w jednym z czterech polskich miast: Gdańsku, Katowicach, Krakowie lub Warszawie.
Styczniowy numer miesięcznika „Focus” ukaże się 27 grudnia 2011 r. Nowy numer pojawi się z czterema wersjami okładki, z których każda przedstawia koniec świata w jednym z czterech polskich miast: Gdańsku, Katowicach, Krakowie lub Warszawie. Numerowi towarzyszy wsparcie promocyjne.
Tematem styczniowego numeru miesięcznika „Focus” są apokaliptyczne wizje roku 2012, nazywanego rokiem końców świata. Czytelnik przy zakupie magazynu będzie mógł wybrać egzemplarz w jednej z czterech wersji okładkowych. Autorem ilustracji do okładek jest znany grafik i ilustrator - Igor Morski.
Wraz z wejściem nowego wydania do sprzedaży, ruszy konkurs sms „Bitwa na okładki”, w którym czytelnicy wybiorą tę, która spodoba im się najbardziej. Numer wspierany będzie promocyjnie w Discovery Channel, miesięczniku „Forbes”, tygodniku „Auto Świat”, w tytułach G+J Polska: „National Geographic Polska”, „Claudia”, „Gala”, „Focus Historia”, „Sekrety Nauki” i „Coaching”, a także w serwisach focus.pl i kobieta.pl oraz na profilu miesięcznika na Facebooku. Kreacją i planowaniem mediów zajął się Dział Marketingu G+J Polska.