03.01.12, 18:00
Radio RMF FM wyprzedziło w Kielcach dotychczasowego lidera Radio Kielce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie KBR obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (miasto: Kielce).
Radio RMF FM wyprzedziło w Kielcach dotychczasowego lidera Radio Kielce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (miasto: Kielce).
Stacja w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku zwiekszyła swój udział w rynku słuchania radia o 3,83 pkt proc. Radio Kielce spadło na drugie miejsce (wzrost o 0,37 pkt proc.). Na trzecie miejsce awansowała Trójka (wzrost o 2,24 pkt proc.).
Wśród lokalnych stacji na kolejnych miejscach po Radiu Kielce są: Radio Fama (Kielce) - 5,2 proc. (wzrost o 0,48 pkt proc.), RMF MAXX (Kielce) - 5,09 proc., Planeta (Kielce) - 4,91 proc., Eska Kielce - 2,48 proc. i Plus Kielce - 2,17 proc.
Udział w czasie słuchania radia
wrzesień 2010 : listopad 2010 | wrzesień 2011 : listopad 2011 | |
Radio RMF FM | 17,09% | 20,92% |
Polskie Radio Kielce | 18,53% | 18,90% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 9,40% | 11,64% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 14,99% | 8,87% |
Radio ZET | 8,92% | 8,84% |
Radio Eska Rock | 4,15% | 6,08% |
Radio Fama (Kielce) | 4,72% | 5,20% |
Radio RMF MAXXX (Kielce) / do 2007-04 Radio Tak FM (Kielce) | 5,98% | 5,09% |
Radio PLANETA (Kielce) | 6,11% | 4,91% |
Radio ESKA Kielce | 3,17% | 2,48% |
Radio Plus Kielce | 2,50% | 2,17% |
Radio Maryja | 1,59% | 2,16% |
Radio PiN | 0,05% | 1,15% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 1,36% | 0,48% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia / do 2010-07 Polskie Radio Euro | 0,80% | 0,38% |
n= | 306 | 303 |
Fale:
wrzesień 2010 : listopad 2010 (wielkość: 21 005)
wrzesień 2011 : listopad 2011 (wielkość: 21 045)
Grupy celowe:
Kielce:
Wybrane miasta = Kielce
Wielkość (nie ważona): 171 790 (16 718 przypadków, 1,7% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika