13.02.12, 15:47
Twórcy skupieni wokół serwisu MillionYou.com mają szansę na swój własny sposób oddać cześć programowi "Szkło Kontaktowe" (TVN24).
Twórcy skupieni wokół serwisu MillionYou.com mają szansę na swój własny sposób oddać cześć programowi "Szkło Kontaktowe" (TVN24). W MillionYou ruszył właśnie konkurs z okazji siódmej rocznicy programu, zorganizowany przy współpracy z kanałem TVN24. Sponsorem konkursu jest Interhome - pionier w dziedzinie wynajmu domów wakacyjnych.
Zadaniem konkursowym jest nakręcenie filmu, który będzie oddawał styl programu, ukazywał sposób jego prowadzenia, lub też nawiązywał do jego tematyki. Filmy mogą stanowić ich własny, autorski komentarz, odnoszący się do absurdów codzienności, być parodystycznym przedstawieniem narracji programu lub też mockumentalną, fikcyjną historią opowiadającą o widzu "Szkła".
Jurorami w konkursie będą Grzegorz Miecugow i Grzegorz Markowski oraz reprezentujący MillionYou Michał Slezkin i Jan Okulicz-Kozaryn. Filmy można przesyłać do 4 marca br. Ogłoszenie nominacji nastąpi 11 marca, a ogłoszenie wyników 18 marca w serwisie milionyou.com oraz w Szkle Kontaktowym w TVN24. Do 4 marca na antenie TVN24 emitowane będą spoty, zachęcające widzów do wzięcia udziału w konkursie.