06.04.12, 20:54
Agencja Allegro wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowego festiwalu muzyki niezależnej Audioriver, który odbędzie w drugiej połowie lipca 2012 w Płocku.
Agencja Allegro wygrała przetarg na obsługę public relations międzynarodowego festiwalu muzyki niezależnej Audioriver, który odbędzie w drugiej połowie lipca 2012 w Płocku. Agencja zajmie się kompleksową obsługą public relations wszystkich wydarzeń związanych z festiwalem Audioriver, jedną z największych imprez muzycznych w Polsce. Do zadań agencji należeć będzie promocja II Konferencji Muzycznej Audioriver, trzydniowego festiwalu Audioriver oraz targów muzyki alternatywnej Rynek Niezależny. Agencja Allegro będzie również odpowiedzialna za komunikację kryzysową oraz doradztwo sponsoringowe.
Festiwal Audioriver należy do czołówki najbardziej prestiżowych festiwali muzycznych w Polsce. W ciągu sześciu lat na płockiej plaży nad Wisłą oraz Starym Rynku wystąpiło ponad 200 gwiazd muzyki elektronicznej i niezależnej z całego świata. Koncerty i sety DJ-skie obejrzało już prawie 120 tys. fanów z Polski i Europy, a ostatnia edycja zgromadziła na plaży ok. 17 tys. osób. Podczas festiwalu realizowany jest projekt Rynek Niezależny, mający na celu m.in. wsparcie biznesu z kręgu muzyki niezależnej: wytwórni, organizatorów imprez, artystów, mediów, uczelni oraz zwiększenie wiedzy na temat sceny niezależnej, jej mechanizmów i odbiorców. Ubiegłoroczny festiwal poprzedziła I Konferencja Muzyczna Audioriver, na którą złożyły się m.in. wykład o podstawach marketingu, dyskusje na temat managementu artystów oraz roli wydarzeń muzycznych w promocji miast i marek.