06.04.12, 21:12
Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia bieżącego roku.
Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia bieżącego roku.
Umowa o współpracy zakłada, że sieć Evolution będzie sprzedawać powierzchnię reklamową w jedenastu serwisach z portfolio o2. Wśród witryn objętych porozumieniem są między innymi: sfora.pl, hotmoney.pl, biztok.pl, sfora.biz, autokrata.pl i pudelek.tv. Łączny zasię wszystkich tych serwisów to ponad 2,2 mln użytkowników (RU) i ok. 70 mln PV (Megapanel PBI/Gemius, 01/2012). Serwisy te wejdą w skład kanałów tematycznych, takich jak Biznes i Gospodarka, Moto Speed, Enterta!ment, Men's World, News & Media, Teenagers.
"Umowa z o2 ma dla nas duże znaczenie i charakter strategiczny. Portale i sieci reklamowe postrzegane są raczej jako konkurencja, tym bardziej ważne jest to partnerstwo i tym bardziej podkreśla rosnącą rolę Evolution na rynku reklamy internetowej" - mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.
"Umowa z siecią Evolution jest dla o2 kontynuacją działań rozpoczętych w 2007 roku polegających na dopuszczaniu sieci reklamowych do niewyłącznej sprzedaży pojedynczych witryn w celu zapewnienia tym projektom nowych źródeł finansowania" - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2., która ma w swoim portfelu ponad 60 witryn.
Umowa ma charakter wyłączności sieciowej i została zawarta na czas nieokreślony.