08.06.12, 09:36
Z roku na rok ilość treści pobieranych mobilnie bije kolejne rekordy, a 24MAS jest jednym z dostawców treści cyfrowych, który wykorzystuje ten sposób konsumpcji mediów przed odbiorców. Śledząc ten niesamowity wzrost firma zauważa, że wielu marketingowców docenia zalety komunikacji z odbiorcą w miejscu w którym on się znajduje.
24MAS wspiera lojalność i zaangażowanie konsumentów poprzez zróżnicowane portfolio aplikacji funkcjonujących na rozmaitych platformach: smartfonach, tabletach i smart TV, dając nowy strumień dochodów dla właścicieli mediów tradycyjnych i dostawców treści. W tym roku firma rozszerzyła działalność o rynek mobilnych aplikacji radiowych poprzez nagradzaną sieć aplikacji Spodtronic.
Spodtronic łączy około 1500 aplikacji, poprzez które stacje radiowe nadają na żywo na całym świecie. Jak dotąd ponad dwadzieścia pięć milionów osób zainstalowało je na swoich urządzeniach. Liczba nowych użytkowników rośnie w tempie 1,5 miliona nowych użytkowników miesięcznie.
Na rynku polskim, 24MAS obsługuje aplikacje mobilne dla Radia Wrocław oraz Radia RAM. Stacje te umieściły platformę mobilną w ramach swoich strategii dotarcia do młodych fanów muzyki. Oferta radia wspiera takie platformy jak: iOS, Android, Nokia, BlackBerry, Windows Mobile oraz Samsung Bada.
“24MAS rozumie i łączy wpływy innowacji, muzyki i social media. W ramach dostępnych modułów aplikacji radiowych jest możliwe konfigurowanie treści, interfejsu użytkownika i schematów monetyzacji, ponieważ chcemy aby różne strategie cyfrowego radia były możliwe w realizacji” - mówi Mikko Linnamäki, Dyrektor Zarzadzający Radio Business 24MAS.
Mobilne aplikacje radiowe otwierają możliwości zarabiania dzięki reklamom, które mają setki milionów odsłon miesięcznie. 24MAS upraszcza sposób zamawiania i wyświetlania reklam dzięki współpracy z szeroką siecią sprzedaży łączącą największe światowe markami i rynki międzynarodowe.
24MAS skupia się na trzech kluczowych operacjach na rynku - marketingu mobilnym i reklamie, rozwoju i publikowaniu aplikacji oraz dostarczaniu zarządzalnych usług i rozwiązań. To wszystko stwarza dla marek i deweloperów możliwość dotarcia do abonentów telefonii komórkowej w ponad 80 krajach poprzez aplikacje, reklamę i platformę techniczną. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.24MAS.com, profilu Facebook lub na Twitterze: @ 24MAS.
Firma 24MAS jest sponsorem plebiscytu Zdobywcy Eteru 2011