18.11.13, 15:11
Manufaktura rozpoczęła współpracę z agencją Żarówka PR i Marketing w zakresie obsługi public relations oraz doradztwa strategicznego i wizerunkowego. Nowym rzecznikiem Manufaktury została Joanna Napieraj-Berlińska, Dyrektor Generalny Żarówka PR i Marketing.
Do zadań agencji będzie należeć m.in. pełnienie funkcji biura prasowego Manufaktury, prowadzenie media relations, wsparcie medialne eventów, PR kryzysowy oraz działania w wybranych kanałach social media. Nowym rzecznikiem Manufaktury została Joanna Napieraj-Berlińska, Dyrektor Generalny Żarówka PR i Marketing. Projektem z ramienia agencji będą zajmować się również Magdalena Majcherska, Agnieszka Wołowiec oraz Sylwia Kalinowska. Agencja została wyłoniona w wyniku przetargu.
Joanna Napieraj-Berlińska jest autorką licznych strategii marek, kampanii marketingowych i PR dla największych brandów w branży finansów i bankowości (m.in. Getin Bank, Getin Leasing, Expander Advisors, Bankowy Fundusz Leasingowy, emFinanse, Związku Firm Doradztwa Finansowego); marek edukacyjnych (m.in. PONS, dzienniki elektroniczne Librus, Wydawnictwo Klett) oraz branży nieruchomościowej (m.in. Grupa Toya, Virako, Galeria Bawełnianka).