20.04.14, 20:08
Internetowy Dom Mediowy IDMnet oraz Admatica, zarządzająca na wyłączność sprzedażą powierzchni reklamowej serwisu nk.pl, nawiązały strategiczną współpracę o charakterze wielowymiarowym.
W ramach współpracy rozwijane będą kompetencje badawcze, mające na celu optymalizację i efektywność badań. Łącząc know-how serwisu nk.pl oraz wiedzę o zachowaniach użytkowników z innowacyjnymi rozwiązaniami instytutu badawczego Accorp, działającego w ramach IDMnet, rozwijana będzie również oferta szeroko rozumianego RTB.
W związku z nawiązaniem współpracy z Admaticą IDMnet poszerzył swój cennik reklamowy o serwis nk.pl. Sieci wertykalne oraz pakiety tematyczne IDMnet zostały wzbogacone o odpowiednio dopasowane profile użytkowników serwisu nk.pl.
Ponadto dzięki nowemu partnerstwu, IDMnet znacznie zwiększył wolumen dla kampanii in-stream oraz mobile, zyskał możliwość szerokiego, dokładnego targetowania w tych kanałach, a także uplasował się na drugim miejscu (zaraz za YouTube) w kategorii „Rozrywka i Kultura" z wynikiem ponad 11mln RU. W ofercie znalazły się również produkty dedykowane nk.pl, charakterystyczne dla tego serwisu społecznościowego.