04.04.14, 16:08
Lech Premium, marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej, została Sponsorem Głównym Festiwalu Przystanku Woodstock. Umowa została podpisana na trzy lata. Nowy Sponsor Główny przygotuje atrakcje dla odwiedzających Kostrzyn nad Odrą. Jubileuszowa XX edycja imprezy rozpocznie się 31 lipca i potrwa do 2 sierpnia 2014 br.
"Lech Premium to piwo adresowane do ludzi energicznych i pozytywnie nastawionych. Jest dla wszystkich pełnoletnich osób, które czują się „młode duchem". W związku z faktem, że marka Lech Premium jest uosobieniem wartości spójnych z ideą Przystanku Woodstock, podjęcie decyzji o nawiązaniu współpracy było dla obu stron bardzo łatwe" - mówi Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.
Przygotowania do jubileuszowego festiwalu już się rozpoczęły. "Wspólnie z Lechem Premium, nowym Sponsorem Głównym imprezy, uczynimy XX Przystanek Woodstock niezapomnianym i spektakularnym przeżyciem muzycznym i kulturowym. Cieszymy się, że marka pozwalająca zachować dystans i patrzeć na świat ze świeżą perspektywą będzie z nami przez trzy kolejne edycje wydarzenia" - informuje Jerzy Owsiak, pomysłodawca i twórca festiwalu.
Nowy Sponsor Główny, specjalnie na Przystanek Woodstock planuje przygotowanie wyjątkowych atrakcji związanych z wydarzeniem. O szczegółach, spójnych z wizerunkiem Lecha Premium i planowanymi działaniami komunikacyjnymi, przedstawiciele marki będą informować na bieżąco. Wstęp na festiwal pozostaje, wzorem poprzednich lat, bezpłatny.