25.05.14, 14:30
Adidas zaprezentował oficjalny film promocyjny na Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii, w którym występują najlepsi piłkarze, tacy jak: Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger oraz Xavi.
„Sen Messiegoo Mundialu” wyreżyserował twórca filmu „Miasto Boga” - Fernando Meirelles, a ścieżkę dźwiękową skomponował Kanye West. Premiera reklamy nastąpi w przerwie finału Ligi Mistrzów UEFA. Najważniejszym przesłaniem filmu jest jedyna droga, która prowadzi do sukcesu na turnieju w Brazylii: „all in ornothing” – wszystko albo nic.
Reklama rozpoczyna się widokiem śpiącego Messiego, w którego głowie wyświetla się dynamiczny sen z ekstremalnymi przygotowaniami piłkarzy do mundialu. W drodze na Mistrzostwa Świata zawodnikom towarzyszy kolekcja Battle Pack – pakiet korków stworzonych specjalnie na turniej. Następnie uwaga skupia się na nadzwyczajnych umiejętnościach piłkarskich, niezbędnych, aby wygrywać futbolowe bitwy. Piłkarzy, kibiców, trenerów i narody łączy pragnienie zdobycia najwyższego trofeum. Messi budzi się ze świadomością, że nadszedł czas, aby być „all in ornothing” na zbliżającym się najważniejszym piłkarskim turnieju świata.
"Reklama oddaje nastawienie "#allinornothing" pokazując zaangażowanie oraz poświecenie potrzebne do zwycięstwa na tym wspaniałym turnieju. Jeśli nie dasz z siebie wszystkiego, nie wygrasz Pucharu. W adidas wierzymy, że aby odblokować swój potencjałi zdobyć wszystko co możliwe, trzeba być “all in”. Jesteśmy dumni z tej reklamy oraz całej kampanii.Połączenie kreatywności Fernando (Meirellesa), Cassiano (Prado) orazKanye, razem z najlepszymi piłkarzami świata zaowocowało niepowtarzalnym, autentycznym i świeżym spojrzeniem na Mistrzostwa Świata" - powiedział Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director, adidas football.