09.06.15, 16:00
OS3 postanowiło wzmocnić kompetencje Client Service i stworzyć zespoły z nowymi Account Directorami. Dołączyły do nich Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Równolegle w strukturach agencji awansowała Daria Fedorowicz.
Daria Fedorowicz awansowała ze stanowiska Account Supervisora na Account Directora i odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem obsługującym m.in. PKO Bank Polski, Philips Polska, Hasbro, Intermarché oraz Johnson&Johnson. Fedorowicz z branżą reklamową związana jest od prawie 9 lat. Doświadczenie zdobywała w Great Open House, The Digitals i Interactive Solutions realizując projekty BTL, digital oraz eventy. Pracowała m.in. z takimi klientami jak: Warka, Procter&Gamble, Polkomtel, Netia, Kia Motors Polska oraz Kraft Food Polska.
Ewa Dołbniak będzie natomiast odpowiedzialna za koordynację teamów obsługujących takie marki jak: Barlinek, Tarczyński, BMW, CITYFIT, ING TFI, Hoop Polska, Sygma Bank oraz Tauron. Dołbniak posiada 10-letnie doświadczenie marketingowe, obejmujące tworzenie strategii, realizacje kampanii czy budowanie wizerunku marek i zarządzanie nimi od strony klienckiej. Zdobywała je pracując dla Philip Morris w Polsce i Rumunii (marka Marlboro), CEDC International (marka BOLS) oraz Philips Polska (marka SAECO).
Agnieszka Sitarczuk odpowiadać będzie z kolei za rozbudowę portfolio klientów agencji oraz budowanie trzeciego zespołu do ich obsługi. Sitarczuk 5-letnie doświadczenie zdobywała m.in. w thebigword, Hogarth Worldwide (WPP Group), a także Start JudgeGill, eg+ (Omnicom Group) realizując projekty ATL, BTL i digital dla takich klientów jak: Barclays Bank, Barclaycard, BP, Colgate-Palmolive, Nokia oraz HP.