W ramach umacniania TVN na polskim rynku medialnym, prezes i dyrektor generalny spółki Markus Tellenbach przedstawił przegląd dającej pierwszeństwo treściom cyfrowym strategii firmy, skupiającej się na produkcji treści na zasadzie wyłączności dla własnej platformy OTT Player.pl.
„Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety, jak pokazuje „Web Therapy”, nasza pierwsza własna produkcja internetowa, z odtwórczynią znaczącej roli w Oskarowej „Idzie”, Agatą Kuleszą w roli głównej” – powiedział Markus Tellenbach.
Własne produkcje online TVN obejmują polską wersję show „Lip Sync Battle”, „Start u up!”; pierwszy polski reality show dedykowany dla publiczności internetowej, „Kuba Wojewódzki Standup”; „My lovestories,” serial typu docu-reality o miłości; a także kolejne sezony spin-offów „Kuchenne rewolucje. Powroty” oraz „Żony Hollywood. Więcej”.
Poza własnymi treściami online oraz przedpremierowymi serialami TVN, player.pl oferuje pełne sezony seriali oraz filmów hollywoodzkich. Użytkownicy mogą ponadto korzystać z dużej biblioteki specjalnie wybranych treści dla dzieci.
Platforma OTT TVN-u player.pl ciągle się rozwija: liczba unikalnych użytkowników rośnie co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania użytkowników, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. miesięcznie, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Player.pl obsługuje miesięcznie ponad 2 mln unikalnych użytkowników. W Polsce, gdzie 71 proc. gospodarstw domowych podłączonych jest do szerokopasmowego Internetu, player.pl jest podstawową rozrywkową platformą wideo, pozwalającą dotrzeć do pokolenia millenialsów, do którego należy 59 proc. wszystkich widzów tego serwisu.