29.10.15, 19:00
250 godzin muzyki, 7 tys. odsłon i średnio 63 tys. dziennego zasięgu na Facebooku - takimi wynikami zakończyła się akcja Jazda w stylu MINI przygotowana przez MINI Polska. Niestandardowa forma komunikacji z fanami towarzyszyła udostępnieniu nowej wersji aplikacji samochodowej, MINI Connected. Akcję wspierał ambasador marki - dziennikarz i showman Piotr Kędzierski.
MINI Polska podsumowała wyniki wakacyjnej kampanii, prowadzonej w serwisie Spotify. Celem akcji było wyjście poza standardowe kanały komunikacji marki, a przy okazji promocja samochodowej aplikacji MINI Connected, dzięki której kierowca MINI może w prosty sposób połączyć się z portalami społecznościowymi, używać nawigacji czy - po raz pierwszy - bezpłatnie korzystać ze Spotify.
Po zalogowaniu się przez użytkowników do aplikacji konkursowej na Spotify, należało wybrać jedno z czterech MINI, które najlepiej odzwierciedlało charakter użytkownika oraz stworzyć playlistę najbardziej pasującą do wybranego modelu auta.
Jaki jest gust muzyczny fanów i użytkowników marki MINI Polska? W większości playlist, uczestnicy postawili na odprężający i nastrojowy chillout. Najczęściej wybieranymi wykonawcami byli: Major Lazer, One Republic, Beyonce czy Pharell Williams, a na playliście królowały takie utwory jak "My love", "I don’t like it", "Lean on". Najbardziej muzycznymi miastami okazały się: Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław oraz Gdańsk.
W ramach konkursu rozdano 100 kodów premium Spotify. Zwycięzcy zostali wyłonieni za pomocą głosowania użytkowników oraz wyboru jury, w którym zasiadał ambasador marki. Dwie osoby, które stworzyły najlepsze playlisty, otrzymały nagrodę główną: samochód MINI na weekend oraz oryginalne gadżety MINI.
Akcję zrealizowała agencja Get More Social, wchodząca w skład Grupy dotPR.