05.01.16, 19:00
Gra internetowa to tegoroczny pomysł na wspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Play. Gracze za zadanie mają zbierać kilobity, a Play przeliczy je na złotówki, które mają trafić do fundacji.
To już piąty wspólny Finał WOŚP i Play. Tym razem operator nawiązuje do trendu gier video i zaprasza wszystkich do wsparcia WOŚP poprzez zagranie w grę „Kilobity na Czarity” przygotowaną przez artegence. Internautów gra nic nie kosztuje, a operator zachęca wszystkich do grania i polecania gry znajomym, ponieważ im więcej osób weźmie udział w rozgrywce, tym więcej pieniędzy Play przekaże na WOŚP. Grać można na komputerze, telefonie lub tablecie. Akcja zbierania kilobitów trwa do 10 stycznia.
Akcję promuje nowa kampania Play z Jurkiem Owsiakiem oraz sprzedawcami Play w TV, radiu, salonach sprzedaży oraz działania w internecie. Wspierają ją również znani gamerzy, m. in. Blowek, SKKF i Gimper.
Serwis z grą dla Play przygotowała agencja interaktywna artegence. Kreacją reklam ATL zajęła się agencja Grandes Kochonos. Materiały BTL przygotowała agencja Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a za komunikację w social media- Isobar Polska. Za pomysł kreatywny i realizację projektu odpowiada agencja artegence.