12.04.16, 16:30
VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 r. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social media (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. Pierwsza z nich wystartowała z początkiem marca. W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom.
W 2016 roku VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, m.in.: Testery kolorów Dulux – możliwość zamówienia online próbki z pędzelkiem jednego z kolorów linii Kolory Świata, Dulux EasyCare oraz Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka; Dulux Visualizer – aplikację na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie; Dulux EasyCare – plamoodporne farby o właściwościach hydrofobowych – odpychających płynne zabrudzenia. W ramach wymienionych aktywacji marka Dulux planuje współpracę z digital influencerami, m.in. wnętrzarskimi i lifestylowymi.
Aktywacjom towarzyszyć będą kampanie telewizyjne. Pierwsza z nich wystartowała 21 marca i obejmuje telewizję, Internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR.
Agencja VML Poland odpowiada za adaptacje spotów na rynek polski, komunikację w mediach społecznościowych oraz działania z digital influencerami. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.