16.06.16, 13:00
Ruszyła kampania reklamowa wrapów Mission Wraps stworzona przez agencję MUG oraz Q&A Communications.
W ramach akcji stworzono specjalną stronę interenetową, na której znajdują się liczne przepisy na wrapy stworzone przez Anię Starmach - ambasadorkę marki. W skład kampanii weszły również: spot reklamowy emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, materiały w prasie lifestylowej, reklama internetowa, liczne materiały outdoor oraz szeroka komunikacja w mediach społecznościowych - w tym filmiki opublikowane na Facebooku i Instagramie.
Kampanii towarzyszy również loteria, w której wygrać można metamorfozę kuchni i wartości 30 tys. zł oraz 750 sztuk nagród wśród których znalazły się bony do SPA Yasumii, perfumerii Douglas i Multikina. By wziąć udział w konkursie należy do 31 lipca 2016 r. kupić dowolne wrapy Mission Wraps oznaczone naklejką promocyjną ze specjalnym kodem oraz zarejstrować się na stronie internetowej akcji.