01.08.16, 11:00
France 24, międzynarodowy kanał informacyjny wybrał agencję FACE IT!, która zajmie się jego promocją w Polsce.
FACE IT! odpowiadać będzie za PR, media relations, współpracę z polskimi instytucjami i partnerami, a także działania promocyjne w social mediach.
Za realizację projektu odpowiadać będzie Marek Janota, Account Manager. Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na pół roku.
Kanał France 24 został założony w 2006 r. jako alternatywa dla anglosaskich mediów informacyjnych. Stacja jest częścią grupy France Medias Monde, publicznej spółki skupiającej francuskich nadawców radiowych i telewizyjnych o międzynarodowym zasięgu. Obecnie kanał France 24 dostępny jest w 180 krajach docierając do 315 milionów gospodarstw domowych. Stacja nadaje swój program 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu w trzech wersjach językowych: po francusku, angielsku oraz arabsku. W samej tylko Francji, France 24 zatrudnia 430 dziennikarzy z 35 krajów. Współpracując ze 140 zagranicznymi biurami korespondencyjnymi posiada sieć korespondentów na całym świecie. Polskim korespondentem stacji jest Gulliver Cragg.