29.11.16, 13:00
Na początku listopada br., wystartowała nowa odsłona serwisu Gala.pl, oficjalnego serwisu internetowego dwutygodnika „Gala” wydawnictwa Burda International Polska.
Nowy layout ma być bardziej nowoczesny, przejrzysty i funkcjonalny, a po redesignie nawiązywać do francuskiej strony gala.fr. Nowa Gala.pl to przede wszystkim mocna sekcja wideo, materiały z czerwonego dywanu oraz materiały exclusive, a także newsy i nowoczesny e-commerce. W Gala.pl można znaleźć także wywiady i sesje okładkowe magazynu „Gala” z materiałami wideo z backstage’u.
Gala.pl ma także swój ekskluzywny format wideo Gala Studio, w którym wystąpili już m.in. Joanna Krupa, Doda, Margaret, Beata Kozidrak, Piotr Stramowski i Maciej Gortat. Serwis Gala.pl tworzą redaktor prowadząca Natalia Hołownia oraz redaktorzy Gabriela Czernecka i Oscar Dąbkowski. Szefem projektu jest Dyrektor Contentu i Produktu, Maria Peltz-Orlińska.
Gala.pl od połowy 2016 r. notuje stały wzrost liczby użytkowników i odsłon. Według Gemius/PBI w październiku 2016 r. serwis miał 290 tys. realnych użytkowników (+55 proc. rok do roku), którzy wykonali ponad 1,5 miliona odsłon (+110 proc. rok do roku).