13.01.17, 15:00
Marka Lipton po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tak jak w poprzednich latach, w sklepach pojawiły się opakowania herbaty Lipton Yellow Label z kolorową grafiką, a marka włącza się w organizację 25. Finału akcji.
Na sklepowych półkach pojawiły się finałowe opakowania herbaty Lipton Yellow Label, ozdobione sercem Orkiestry i specjalną grafiką. Ich zakup wspiera Fundację WOŚP. Na zawieszkach herbat w promocyjnych opakowaniach konsumenci mogą znaleźć 100 zwycięskich haseł z konkursu Pisz&Love!
W akcji Art&Love zwycięskie hasła z pierwszej aktywacji Jeloł!, Pisz&Love, stały się inspiracją dla polskich artystów (m.in. Magdy Pankiewicz, Luizy Kwiatkowskiej, Kasi Boguckiej i Alka Lisa Kuli Morawskiego). Ich prace będzie można kupić na aukcjach Fundacji WOŚP.
Za pomysł i realizację aktywacji, od początku współpracy Lipton i WOŚP odpowiada agencja reklamowa Advalue. Advalue jest również autorem konceptu kreatywnego Jeloł! i realizuje pozostałe aktywności marki Lipton w tym roku.