07.02.17, 21:19
Agencja kreatywna Point of View realizuje dla Credit Agricole wizerunkową kampanię digital w ramach kampanii „Polacy wybierają Credit Agricole”. Kampania ma za zadanie pokazać, że Credit Agricole jest bankiem dla wszystkich i niezależnie od charakteru, stylu życia czy pasji.
Na potrzeby kampanii prowadzonej przez Bank w pod hasłem „Polacy wybierają Credit Agricole” agencja Point of View przygotowała miniserwis www będący centrum działań digital oraz szereg kreacji do kampanii display.
Serwis kampanijny składa się ze strony głównej oraz sześciu podstron. Jako wsparcie działań w kanale digital wykorzystano siedem filmów wizerunkowych prezentujących sześć postaci o różnych charakterach, pasjach i przyzwyczajeniach, które zestawiono z produktami bankowymi oferowanymi przez Credit Agricole. Filmy uzupełniają komunikację w serwisie kampanijnym, a każdy internauta, który po raz pierwszy odwiedza serwis lub którąkolwiek jego podstronę może obejrzeć każdy z filmów wyświetlany pełnoekranowo.
Agencja przygotowała koncepcję i projekt miniserwisu internetowego oraz szereg displayowych formatów reklamowych, m.in. screeningi wizerunkowe w kilku wariantach wykorzystujące wspomniane formaty wideo, dedykowane każdej z postaci. W kampanii wykorzystano również niedawno udostępniony w serwisie Onet.pl format richmediowy – canvas.
Działania reklamowe są prowadzone poprzez zróżnicowany zestaw formatów, m.in. w serwisie Onet, WP, serwisach internetowych Agory, poprzez sieci afiliacyjne, RTB, Google Display Network oraz w serwisie money.pl, gdzie codziennie przez siedem dni będzie emitowana inna wersja screeningu, by zapewnić zróżnicowanie kreacji. Taki mix formatów i placementów ma zapewnić szerokie dotarcie do grupy docelowej. Dodatkowo, np. w ramach działań RTB czy GDN przygotowanych zostało sześć linii kreatywnych bazujących na wspomnianych 6 osobowościach, które pozwolą indywidualizować komunikację oraz w pełni wykorzystać zaawansowane targetowanie np. po zainteresowaniach i zachowaniach w sieci, by konkretny przekaz reklamowy był jak najbardziej dopasowany do oczekiwań konkretnych internautów.
Agencja odpowiada również za przygotowanie kreacji digital oraz dodatkowego LP, które mają zapewnić kampanii wizerunkowej odpowiednie wsparcie sprzedażowe. Za realizację filmów i dedykowanej sesji zdjęciowej odpowiada agencja Mumin's Interactive, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii digital odpowiedzialna jest agencja SMG-Performics oraz CUBE Group.
Kampania dla banku Credit Agricole jest realizowana przez agencję w ramach stałej współpracy, która trwa od 2009 r. (wcześniej jako Lukas Bank).