23.02.17, 15:00
Głównym elementem nowej kampanii reklamowej marki Pilsner Urquell pod hasłem „Wzór Piwnego Smaku” jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy mają podkreślać atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji oraz bezkompromisowość.
Kampania będzie komunikowana za pomocą mediów społecznościowych. Filmy będą publikowane na profilu marki na Facebooku oraz na stronie marki. Kampanię będą również wspierać działania digital prowadzone na portalach horyzontalnych oraz w serwisach VOD (m.in. Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl)
W ramach kampanii powstała również specjalna sekcja w serwisie Gazeta.pl. Działania online wspiera kampania prasowa w "Logo" i "Dużym Formacie."
Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Spoty wyprodukował Dynamo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.