08.04.17, 20:00
OS3 podjęło współpracę z Oplem w obszarze obsługi digitalowej marki. Do kluczowych zadań agencji należy zbudowanie i wdrożenie na polskim rynku strategii komunikacji online. Marka dołączyła do grona klientów OS3 pod koniec 2016 roku.
Zespół OS3 odpowiedzialny jest za szeroko pojęte działania digitalowe, w tym przygotowanie kampanii display’owych, skryptów video online, rozwiązania rich media oraz materiały graficzne dedykowane kanałom w mediach społecznościowych.
Agencja już zrealizowała pierwsze projekty online dla Opla – kampanie wprowadzenia na rynek nowych modeli Zafiry i Mokki X oraz kampanię wyprzedażową rocznika 2016. Ponadto zespół kreatywny odpowiedzialny jest za przygotowanie konceptu „Najlżejsza forma finansowania” do kampanii reklamowej nowego programu finansowego OPEL DRIVE PLAN dedykowanego przedsiębiorcom, a także hasło „Lepiej nie trafisz”, wykorzystane w kampanii modeli dostawczych.
Zespołem obsługującym markę kieruje Daria Fedorowicz – Account Director w OS3.