24.07.07, 20:23
Agencja San Markos - Republika Dobrej Marki okazała się najlepsza w przetargu na opracowanie koncepcji i realizację wszystkich projektów reklamowych i marketingowych sieci centrów outlet FACTORY w Polsce.
Umowa pomiędzy San Markos a firmą NEINVER, do której należy sieć FACTORY, obejmuje całościową obsługę reklamową i marketingową. W jej ramach oprócz prowadzenia wszystkich promocji sezonowych marki FACTORY, San Markos obsługiwać będzie również kolejne otwarcia nowych centrów. Do zakresu obowiązków San Markos należy głównie opracowywanie narzędzi komunikacji mediowej oraz pomysłów kreatywnych - zarówno ATL (głównie adaptacja kreacji hiszpańskiej) oraz BTL i POS. Przewidziane są także działania w zakresie marketingu bezpośredniego, organizacja eventów oraz badania rynkowe dotyczące firmy NEINVER.
Aktualnie San Markos zarządza kampanią dwóch istniejących już centrów outlet: w Warszawie i we Wrocławiu. Kampania „Rozprzedaż”, w której wykorzystano outdoor, radio i prasę, zakończona zostanie pod koniec sierpnia. Planowaniem mediów zajęła się firma Mediaon.
NEINVER zajmuje czwartą pozycję w sektorze centrów outlet w Europie i jest wiodącym deweloperem w tej branży w Hiszpanii. San Markos-Republika Dobrej Marki jest obecna na rynku od siedmiu lat. W portfolio agencji znajdują się m.in.: AMS, Budimex Nieruchomości, OBI, Purmo, Bosch, STOEN SA, Telekomunikacja Polska.