01.08.18, 12:00
Agencja oS3 przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej dla marki POLREGIO (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.).
Kampania reklamowa przebiega pod hasłem „KolejLove wakacje!”,a jej celem jest promocja wakacyjnych ofert specjalnych POLREGIO: biletu turystycznego oraz mini turystycznego, REGIOkarnetu i miniREGIOkarnetu oraz oferty „Ty i raz, dwa, trzy”.
Zadaniem agencji oS3 było opracowanie strategii działań komunikacyjnych oraz konceptu kreatywnego, który pozwoli zachęcić do podróży pociągiem w okresie wakacyjnym.
Działania reklamowe objęły swym zasięgiem internet (kampania display prowadzona m.in. na takich portalach, jak podroze.pl, podroze.onet.pl, wprost.pl, interia.pl, natemat.pl), działania performance, DOOH (dworce i ekrany w pociągach), opracowanie skryptu radiowego (emisja w regionalnych stacjach w całej Polsce). oS3 była również odpowiedzialna za przygotowanie materiałów kampanijnych na stronę polregio.pl i projekt landing page'a informującego o akcji.
Dodatkowo w ramach rozpoczętej w maju współpracy z POLREGIO, agencja oS3 rozwija stworzonego przez nią bloga o nazwie „Zmysł podróżowania”, na którym w ramach prowadzonych działań umieszczony został nowy kontent, wspierający obecną kampanię.
Równolegle do głównej kampanii trwają działania w ramach stałej komunikacji marki POLREGIO, w tym w obsługiwanych przez oS3 kanałach social media marki, m.in. konkurs dla fanów POLREGIO na FB, który wystartował 30 lipca 2018 r.
Kampania potrwa do połowy września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.