06.09.18, 14:00
Do zespołu Labcon, agencji contentowej, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One.
Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od pięciu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując i nadzorując projekty digital dla takich klientów jak: Allegro, Huawei, Ben&Jerry’s (Unilever), innogy, Husqvarna, Player+, Philips, OBI, GTC, Suzuki, Centrum Praskie Koneser,Mercure, ibis, AccorHotels. W ramach Szkoły Marketingu Interaktywnego Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR prowadził również zajęcia dotyczące mediów społecznościowych. Przez ostatnie 1,5 roku Kręgielewski pracował w 180heartbeats + Jung von Matt. Na stanowisku Digital Strategist odpowiadał za opracowywanie strategii komunikacji dla klientów agencji, a także merytoryczny nadzór nad działaniami realizowanymi przez zespół community w Social Media. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał jako Social Media Manager i Social Media Project Manager.
Jako Digital Strategist w Labcon Adam Kręgielewski ma realizować projekty z zakresu strategii komunikacji dla obecnych klientów agencji oraz w obszarze New Business. W ramach zespołu strategicznego Group One, będzie zaangażowany również w opracowywanie kompleksowych rozwiązań digital dla klientów grupy.