23.09.18, 09:00
Od połowy września 2018 r. w wybranych punktach sprzedaży dostępne są limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml.
Edycja jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia 2018 r. Coca-Cola jest Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w TV i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.
Nowa kolekcja puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml inspirowana jest koszulkami polskiej reprezentacji, dlatego dominuje biało-czerwona kolorystyka oraz charakterystyczne elementy wizualne.
„ Poprzez limitowaną edycję puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml chcemy pokazać, jak ważne jest dla marki wspieranie reprezentacji Polski. Jesteśmy dumni z tego, że na początku naszej współpracy oddajemy w ręce kibiców autorską i unikalną puszkę Coca-Cola Zero Cukru” - wyjaśnia Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.