26.02.19, 11:33
Na początku marca br., ruszy nowa kampania reklamowa Bonarki, krakowskiego centrum handlowego. Ambasadorką marki pozostaje Małgorzata Kożuchowska. Nowe działania będą posiadały słowno-fonetyczne odniesienia do nazw krakowskich ulic.
Kompozycja nowych reklam Bonarki ma mieć formę artystycznego kolażu. W różnych kombinacjach odbiorcy będą mogli ujrzeć swoistą „mozaikę krakowską”. Będzie ona mieszaniną lokalnych symboli, nowoczesnych elementów oraz odniesień wynikających z komercyjnego charakteru obiektu.
„Pozytywny odbiór naszego przekazu reklamowego w 2018 roku przekonał nas do pójścia tą drogą, a raczej tymi ulicami, także i w tym. Ubiegłoroczna kampania okazała się też bardzo skuteczna, gdyż pomogła nam w osiągnięciu bardzo dobrych wyników biznesowych na wymagającym rynku krakowskim” – tłumaczy Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.
Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki występuje Małgorzata Kożuchowska. Dzięki wieloletniej współpracy z artystką, marka Bonarki jest doskonale rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona przez krakowian.
Nową odsłonę kampanii Bonarka zaprezentuje na początku marca. W pierwszej, wiosennej kreacji Bonarka bawi się słowem nawiązując do ulicy Pawiej, przy której położony jest m.in. Dworzec Główny. W mozaice skojarzeń pojawiają się motywy folkowe (np. pawie pióra, czapka krakuska), a także kultowy Bar Smok – symbol peerelowskiej gastronomii Krakowa.
Kampanie Bonarki będą widoczne m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Zobaczymy je również w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest fotograf Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel Bonarki - firma NEPI Rockcastle.