02.04.19, 19:00
Firma Upfield Polska ponownie powierzyła agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.
Agencja odpowiedzialna była za koncepcję i strategię komunikacji, pozyskanie partnera akcji - Polskiej Akcji Humanitarnej z jej programem dożywiania dzieci w Polsce „Pajacyk”, przygotowanie KV kampanii, a także realizację materiałów do kampanii: LP – strony internetowej akcji, formatów social media, materiałów shopperowych.
„Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce” – mówi Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.
W czasie trwania akcji marka Kasia wspiera program Pajacyk. Na pomoc potrzebującym została przeznaczona kwota 100 tys. zł.
W kampanii wykorzystano działania w internecie (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”) i prasa branżowa (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”), POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).
Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare. Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Adam Rudzki – Copywriter, Erwin Baranowski – Art Director; Patrycja Krajewska – Senior Account Manager.