15.04.19, 10:00
Na nowe stanowiska w kreacji K2 awansowali: Monika Wasilewska, Maciej Robak oraz Marcel Cegliński. Cała trójka raportować będzie bezpośrednio do Filipa Szperla, szefa kreacji.
Monika Wasilewska, dotychczasowa Senior Copywriterka, awansowała na stanowisko Head of Creative Team i pokieruje zespołem odpowiadającym za całościową, kreatywną obsługę marki Netflix w social mediach. Maciej Robak, do niedawna Senior Art Director, w wyniku awansu został nowym Head of Arts i będzie odpowiadał za finalną, wizualną jakość projektów wychodzących z K2. Marcel Cegliński wcześniej Head of Art & Design w K2 Media (aktualnie K2 Precise), objął stanowisko Head of Social Creatives i kieruje zespołem realizującym projekty kreatywne dedykowane kanałom społecznościowym.
Monika Wasilewska pracę w branży reklamowej rozpoczęła w 2011 r jako Social Media Specialist, tworząc komunikację w kanałach społecznościowych pkt.pl. Od 2012 r. pracowała w Lubię to - linked by Isobar, pełniąc funkcję Content Designera,
a następnie Copywritera. Od 2015 r. zarządzała zespołem copywriterów w agencji WebTalk. W K2 od ponad dwóch lat wykorzystuje swoje doświadczenie, tworząc i realizując projekty dla marki Netflix. Wasilewska pracowała dla takich klientów jak: Nutella, Nivea, Starbucks, Tiger Energy Drink, Virgin Mobile, Lech, Książęce, Kinder Niespodzianka, Media Markt, Biedronka, CityFit, Kazar, Disney, Krupnik, KIA Motor oraz Vespa. Na swoim koncie ma kilka nagród, a wśród nich: KTR, Kreaturę oraz Golden Arrow.
Maciej Robak posiada 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej. W agencji K2 pracuje od 12 lat, w trakcie których współpracował z ponad 80 markami. Do najważniejszych swoich projektów zalicza te zrealizowane m.in. dla: PGE, CD PROJEKT RED, Decathlon oraz Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Jest autorem kreacji do międzynarodowej kampanii promującej dodatek do gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” pt. „Krew i Wino” oraz wiedźmińskiej gry karcianej „Gwint” na 11 rynkach.
Marcel Cegliński w branży reklamowej pracuje od dziewięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w kieleckiej agencji Simply Creative. W 2014 r. objął stanowisko Graphic Designera w należącej do Grupy K2 agencji K2 Media (obecnie K2 Precise). Po trzech latach awansował i objął zarządzanie teamem designerów. W 2018 r., wraz ze swoim zespołem, dołączył do zintegrowanego działu kreacji K2 oraz K2 Media (obecnie K2 Precise). Cegliński współpracował z takimi klientami jak: Echo Investments, Grupa Żywiec, Volkswagen, Bebiko (Nutricia), Lactalis, Ambition, Costa Coffee, H&M, Media Markt, Philips, Stock oraz Samsung. Współrealizowana przez niego chatbotowa loteria dla marki Desperados nagrodzona została statuetkami Mixx Awards oraz Innovation Ad.