04.06.19, 19:00
W czerwcu br. wystartowała silna kampania reklamowa marki Grześki (Colian). Działania, realizowane pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”, wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Komunikację zaplanowano na okres czerwiec-lipiec, na nośnikach outdoor, w telewizji, radiu i Internecie.
Kampania marki będzie realizowana etapowo. Od 1 czerwca w największych miastach w Polsce pojawiły się kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej. W kolejnym kroku, komunikację mają wzmocnić emisje spotów reklamowych w wybranych stacjach TV, które mają potrwać do końca lipca. Dopełnieniem kampanii 360˚ będą działania w mediach społecznościowych i sieci kin. W punktach sprzedaży akcję wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS.
Media do kampanii zakupił Initiative. Działania online zaplanował Pure Play. Komunikację PR prowadzi Kolterman Media Communications.