18.09.19, 16:00
AliExpress rozpoczyna współpracę z polskimi youtuberami. Rozpoczęła się kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja, zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress. LifeTube odpowiada za koncepcję oraz koordynację działań.
Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe, dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów). Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób, a ich kanały są jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach - parentingowej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.
Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.