01.10.19, 12:00
Mariusz Pudzianowski został twarzą marki BETFAN. Nowy bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na rynku. Ogier o imieniu Betfan ma być również live brand hero marki.
„Wykorzystując wizerunek Mariusza Pudzianowskiego zamierzamy budować naszą rozpoznawalność w wyróżniający i angażujący sposób. Chcemy być jak Pudzian: zdecydowani, zdeterminowani, mieć charakter i nie pękać na rynku (...)” – komentuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.
BETFAN wspólnie z Mariuszem Pudzianowskim zaangażowali się w wyścigi konne w Polsce. Ogier Betfan, nowa pasja sportowca, miał swój oficjalny debiut podczas eventu w dniu Wielkiej Warszawskiej na Służewcu. Koń Betfan będzie również silnie wykorzystywany w komunikacji marketingowej przez bukmachera. Niedługo wystartują także profile konia Betfana w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie.
W związku z rozpoczęciem współpracy z BETFAN Mariusz Pudzianowski napisał list do graczy, w którym opowiada o swoich motywacjach i planach w ramach wspólnego przedsięwzięci.