09.03.20, 16:10
Rozpoczęła się kolejna kampania centrum handlowego Bonarka z Krakowa z udziałem aktor-ki, Małgorzaty Kożuchowskiej. Tym razem dopełnieniem działań jest hasło „Nowy Prądnik Mody”.
Bonarka (Kraków) rozpoczęła nową kampanię. Reklama wykorzystuje symbole Krakowa, hipsterską estetykę i tematykę lifestylową. Całość przekazu ma tworzyć dynamiczny i nowo-czesny kolaż pełen kontekstów, emocji i zabawy. W nowej linii „idea krakowskiej ulicy” ewoluo-wała i została dopasowana do zmienionej estetyki.
Małgorzata Kożuchowska ponownie jest postacią centralną reklamy. Wciela się w postać mieszkanki Nowego Prądnika (dzielnica Krakowa), której pasją jest malarstwo. Kompozycję graficzną uzupełnia nowoprądnicki krajobraz – socrealistyczna architektura mieszkaniowa z cha-rakterystycznymi wieżowcami. Dopełnieniem części wizualnej jest hasło reklamy: „Nowy Prąd-nik Mody”. Ta gra słowna ma kilka funkcji – ma wprowadzać lokalną narrację do kampanii i bawić. Jednocześnie ma nawiązywać do oferty fashion centrum.
Wiosenna kampania Bonarki będzie widoczna, m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym nowoczesnych rozwiązaniach typu digital citylight oraz dynamic backlight. Nowością w kampanii Bonarki jest stworzenie alternatywnego przekazu reklamowego wideo. Klipy na-wiązują tematycznie do popularnych gier z czasów Atari i pierwszych komputerów. W wiosen-nej odsłonie Małgorzata Kożuchowska wciela się w bohaterkę Pac-Mana. Zbiera modowe okazje i ucieka przed passé trendami. Reklama będzie wyświetlana przed seansami w kinach studyj-nych i multipleksach (Multikino).
Potencjał krótkich materiałów video ma zostać wykorzystany w dużej mierze w kampaniach digital. W Social Mediach (Facebook, Instagram, YouTube) zostanie zaprezentowana nowa strategia wizerunkowa wykorzystująca konwencję gamingową.