13.04.20, 18:00
Agencja Cape Morris dla marki Tefal opracowała koncept oraz realizuje kampanię generatorów pary. Działania zaadresowano do rodziców noworodków i niemowląt, szczególnie do matek.
W kampanii „Dbanie Mamy Najlepsze” promowane są generatory pary Tefal, a produktem hero kampanii stał się najbardziej zaawansowany generator Pro Express Ultimate [+]. Osią działań kampanii jest specjalna strona internetowa, na której zamieszczone są porady dotyczące higieny oraz pielęgnacji dziecka, a także inspiracje i ciekawostki dla rodziców. Witryna umożliwia także skorzystanie z wyjątkowej promocji przeznaczonej dla nabywców generatorów pary Tefal. Za jej pośrednictwem, po rejestracji paragonu, konsumenci mogą zamówić spersonalizowane kocyki dziecięce, które tworzone są z ubranek ich własnych pociech. Liczba kocyków przygotowywanych w ramach promocji jest ograniczona.
Dodatkowym działaniem w kampanii będzie także specjalna aukcja charytatywna, w której do wylicytowania będzie najbardziej zaawansowany model generatora pary Tefal oraz bonus w postaci możliwości zdobycia spersonalizowanego kocyka. Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na wsparcie podopiecznych Fundacji Instytutu Matki i Dziecka. W ten sposób marka chce podkreślić dbanie i wsparcie dla matek i dzieci borykających się z różnymi problemami zdrowotnymi, pokazując tym samym po raz kolejny, że „dbanie mamy najlepsze”.
Celem kampanii jest budowanie u rodziców pozytywnych skojarzeń z generatorami pary Tefal poprzez podkreślenie ich funkcjonalności i skuteczności w dbaniu o higienicznie czyste tkaniny. Akcja ma także na celu poinformowanie o uzyskaniu pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka oraz wzrost sprzedaży urządzeń. Kampania potrwa do końca kwietnia br.