03.04.20, 07:00
Trwa kampania marki piwnej Pilsner Urquell, która ma pokazywać, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, kampania ma podkreślać oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie.
Najnowsza kampania Pilsnera ma podkreslać kluczowy atrybut złocistego piwa, jest jego oryginalność. 30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”, który od lat jest odtwarzany przez muzyków na całym świecie. Marka poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje chce pokazać, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu.
Reklama została przygotowana w ramach międzynarodowej kampanii marki. Poza Polską, dedykowana jest także na inne europejskie rynki. Do jej realizacji przesłuchano 50 muzyków, wykonujących w różnych, charakterystycznych dla siebie stylach, jedną z najpopularniejszych piosenek Armstronga.
Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR.