22.05.20, 13:20
Daria Fedorowicz dołączyła do agencji kreatywno-strategicznej Cape Morris i zajęła stanowisko Account Directora.
Nowa Account Director koordynuje prace działu Client Service w Cape Morris. Z reklamą jest związana od 14 lat, z czego od ośmiu zarządza zespołami accountów. Przed rozpoczęciem pracy w Cape Morris, przez pięć lat zajmowała stanowisko Account Directora w oS3. Wcześniej była także związana, m.in. z Interactive Solutions, The Digitals czy Great Open House. Fedorowicz raportuje bezpośrednio do Mateusza Walaszczyka, Client Service Directora.
Daria Fedorowicz do tej pory pracowała dla klientów z rozmaitych branż, m.in.: motoryzacyjnej (Opel Poland, KIA, Volvo), FMCG (Unilever, Cedrob), alkoholowej (Stock, Moet Hennessy, Grupa Żywiec, CEDC, Wyborowa), farmaceutycznej (Chiesi), telekomunikacyjnej (Polkomtel S.A., Orange Polska, Play), bankowej (Bank Millennium, Bank BPS, PKO BP) i elektronicznej (Philips). Realizowała projekty ATL, BTL i digital oraz duże kampanie 360. Posiada również doświadczenie w pracy w regionie EMEA (Procter & Gamble) oraz z Bałtykami (Lipton). Jest absolwentką pedagogiki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej.