30.06.20, 07:00
W ramach platformy „Bądź bogatszy” w czerwcu br. ruszyła długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. Agencja BBDO jest odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
Nowa kampania mBanku ma na celu wsparcie trzech produktów bankowych w trzech odsłonach – szybkich przelewów BLIK na numer telefonu za darmo; wspólnego konta, gdzie oszczędzać można razem, a wydawać osobno zgodnie z własnym gustem i „awaryjnej gotówki” – czyli odnawialnego kredytu w ofercie abonamentowej.
Z uwagi na młodą grupę docelową – działania komunikacyjne są prowadzone tylko w przestrzeni digital. Kampania obejmuje szereg form – współpracę z influencerami, display, aktywność w social media z użyciem kanałów facebook i instagram, wykorzystywane są pre-rolle w kanale YouTube i screening na Filmweb.
Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film, a postprodukcją zajęło się studio Delapost. Za działania w mediach odpowiedzialna jest agencja Mindshare.