14.07.20, 18:16
Rozpoczęła się kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Porówneo.pl, a wraz z nią konkurs na hasło promocyjne. Spółka w ten sposób chce promować korzyści płynące z porównywania ofert ubezpieczeń i zakupu polis on-line, chce także zwiększać świadomość odbiorców na temat ubezpieczeń komunikacyjnych.
„A jak wygląda Twoja polisa?” to hasło kampanii Porówneo.pl - porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych, która rozpoczęła się 1 lipca br. Prowadzone w jej ramach działania mają koncentrować się na promowaniu nowoczesnych metod zakupów ubezpieczeń samochodowych, rozwijaniu wiedzy nt. polis komunikacyjnych oraz ułatwianiu wybranie tej najlepszej. Emisje spotów, w wersji 15 i 30-sekundowej, zaplanowano w ogólnopolskich stacjach TV, będą wyświetlane przez cały lipiec br. Działania wspierane są szeroką zakrojoną kampanią display oraz aktywnościami w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny i realizację spotu TV, zrealizowanego w domu produkcyjnym Prime Time, odpowiada zespół agencji Directors, a za zakup mediów – dom mediowy Spark Foundry. Reżyserem reklamy jest Łukasz Jaworski – twórca, m.in. filmów, seriali i teledysków, który kolejny raz współpracuje przy kampanii reklamowej Poróweno.pl. Wcześniej współtworzył spot „Tak się kupuje ubezpieczenia!”.
Równolegle – od 1 do 31 lipca br. odbywać się będzie konkurs pod nazwą „A jak wygląda Twoja polisa?", którego partnerem jest spółka Allegro.pl. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę akcji, wypełnić formularz posiadacza samochodu i zaproponować hasło reklamowe Porówneo.pl. Do wygrania jest 1 000 nagród – kart podarunkowych Allegro o wartości 100 zł, 500 zł, 5 000 zł, 10 tys. zł i 20 tys. zł (nagroda główna).