24.07.20, 12:55
Rozpoczęła się kampania promująca uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO, która ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.
Kampania ma zwracać uwagę, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Aktorzy – Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielając się w role sąsiadów, w lekkiej i zabawnej rozmowie w przystępny sposób tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.
Za kreację kampanii na zlecenie Alledo, odpowiedzialna jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję TFP, za postprodukcję Televisor. Autorami scenariusza są: Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński, Józef Dutkiewicz. Lektorem jest Jarosław Łukomski.