08.10.20, 18:33
Spółka AUDIOads, brand sieci Multichannel Programmatic - MOVIads oraz Grupa Eurozet podpisały umowę partnerską o wyłącznej współpracy reklamowej w zakresie realizacji kampanii digital audio.
Umowa obejmuje wyłączność na ofertę reklam „digital audio programmatic” we wszystkich playerach radiowych należących do portfolio Grupy Eurozet: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Chillizet.pl oraz Meloradio.pl.
Zawarta umowa partnerska to istotny krok w rozwoju oferty AUDIOads. Wyłączność obejmuje reklamy w streamingu programu radiowego, podcastach, jak również kanałach muzycznych. Oferowana przez AUDIOads przestrzeń reklamowa jest monetyzowana w ramach współpracy na płaszczyźnie audio z Polsat Media Digital Audio.
„W ramach współpracy partnerskiej z Eurozet zarówno klienci grupy MOVIads, jak i Polsat Media Digital Audio będą mogli odczuć wymierne korzyści w postaci powiększenia zasięgu swoich kampanii oraz zwiększenia możliwości dotarcia do precyzyjnie określonych grup odbiorców” - mówi Magdalena Stępińska-Ponganis, Digital Audio Supervisor w AUDIOads.
MOVIads, której częścią jest AUDIOads jest pierwszą całkowicie niezależną siecią reklamy Multichannel Programmatic TV. Realizuje kampanie Audio-Video Cross Channel na wszystkich ekranach i nośnikach niezależnie od platformy i technologii. MOVIads jest właścicielem brandu PERFOads.