13.11.20, 10:00
W świątecznej kampanii Grupa LEGO zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają bawiąc się klockami LEGO. Bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnego budowania, rozkładania i przebudowywania konstrukcji z klocków.
Nowa kreacja jest częścią kampanii „Rebuild the World” i opowiada o rodzinach, które razem budują i bawią się w świecie, który może powstać tylko dzięki zabawie klockami LEGO. Zabawna fabuła nawiązuje do nowej aranżacji "What a Wonderful World", która ma podkreślić radosne postrzeganie świata przez dzieci. Utwór został nagrany z udziałem Orkiestry Filharmonii Praskiej.
Podczas wspólnej zabawy klockami LEGO rodziny będą mogły również posłuchać przygotowanych przez Spotify ścieżek dźwiękowych inspirowanych zainteresowaniami i ulubionymi motywami z kampanii. Przykładami są playlisty inspirowane LEGO Star Wars, szybkimi pojazdami czy stworzone z myślą o miłośnikach zwierząt.
Kampania świąteczna została stworzona przez wewnętrzną agencję LEGO. W pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnego rodzaju kanałach, m.in. TV, digital, Spotify, outdoor, e-commerce oraz w sklepach LEGO.
Spot reklamowy został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym twórców The Bobbsey Twins from Homicide, produkcji BLINK oraz postprodukcji Framestore London.