27.11.20, 23:04
Od 28 listopada br. salony stacjonarne marki Agata zostaną ponownie otwarte. Marka przygotowała właśnie nową akcję promocyjną, której towarzyszy kolejna telewizyjna historia z udziałem Synowej (Małgorzaty Sochy) i Teściowej (Ewy Kasprzyk), a także specjalną kampanię „Mega Rabaty na dziesiątki mebli i dodatków” z okazji Black Weekend.
Ponownemu otwarciu sklepów stacjonarnych sieci z meblami i dekoracjami do aranżacji wnętrz towarzyszy premiera nowej historii TV z udziałem ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi do zakupu pięciu nowych, stylowych lamp.
Emisja reklamy, którą podobnie jak całą kampanię „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” przygotowała agencja PZL, rozpocznie się 28 listopada br. w telewizji i Internecie. Nowa historia marki pojawi się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie.