02.12.20, 07:00
Telewizja Puls oraz Polsat Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
Od 1 stycznia 2021 r. Polsat Media będzie wyłącznym reprezentantem handlowym Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych.
„Polsat Media wygrał w tym roku konkurs na sprzedaż reklam naszych kanałów. TV Puls i PULS 2 cały czas dynamicznie się rozwijają, będziemy nadal inwestować w naszą ofertę programową i jej promocję. Planujemy również inwestować w inne obszary związane z produkcją treści oraz licencji. Mamy nadzieję, że współpraca z Polsat Media wygeneruje dodatkowe bodźce dla dalszego rozwoju Telewizji Puls” – mówi Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu Telewizji Puls.
Wcześniej przez 10 lat partnerem handlowym Telewizji Puls był TVN Media. Jak poinformował dotychczasowy broker, strony nie doszły do porozumienia w sprawie warunków współpracy i zdecydowały się nie przedłużać obecnie obowiązującej umowy. TVN Media reprezentuje nadawcę od 2011 . Początkowo współpraca obejmowała wyłącznie kanał TV Puls. W 2012 r. do oferty dołączono drugi kanał – Puls 2.