06.01.21, 12:00
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej. Do paliwa ON MOYA Power, napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony MOYA Energia oraz soki owocowe MOYA.
Jak podkreśla firma, poszerzanie portfolio produktów z logo sieci jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju marki. „Stacje paliw już od dawna nie ograniczają swojej działalności tylko do sprzedaży paliw. Zarówno w sklepach, jak i w koncepcie gastronomicznym Caffe MOYA konsekwentnie rozwijamy ofertę produktów pozapaliwowych. Za marką MOYA stoi najlepsza jakość w rozsądnej cenie. Produkty, które sygnujemy naszym logo są dla konsumentów bardzo atrakcyjne. Wiedzą oni, że konkurujące z największymi markami opakowanie kryje również doskonały smak i wysoką jakość. Za decyzjami o wprowadzeniu do portfolio marki własnej nowych produktów stoją konkretne dane: w kategorii napojów energetyzujących w 2019 r., MOYA Energia miała udziały w sprzedaży na poziomie 12 proc., a MOYA Woda na poziomie 21 proc.” – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych MOYA, członek zarządu Anwim S.A.
W grudniu 2020 r. na sklepowe półki stacji paliw MOYA trafiły nowe produkty: batony energetyczne i proteinowe MOYA Energia oraz soki owocowe MOYA wzbogacone witaminą C. Dodatkowo, w odświeżonej, nowoczesnej szacie graficznej wróciły zawieszki zapachowe i wyprodukowane przez markę Clipper dla MOYA zapalniczki.
Spółka Anwim S.A. planuje dalsze inwestycje w obszar marki własnej. Zgodnie z założeniami firma chce, aby w każdej kategorii sprzedawanych w sklepie produktów znajdował się przynajmniej jeden indeks w marce MOYA. Obecnie prowadzone są intensywne rozmowy na temat przygotowania kolejnych produktów.