27.01.21, 15:00
28 stycznia br., na rynku pojawi się zmienione wydanie tygodnika „100 rad” (Wydawnictwo Bauer).
Nowe cykle i rubryki, wprowadzone od nr 4/2021, mają uwzględniać aktualną sytuację społeczną związaną z pandemią, zmiany w zachowaniach oraz nowe potrzeby kobiet 50+, zdefiniowane dzięki badaniom przeprowadzonym wśród czytelniczek prasy poradnikowej i rozrywkowej w nowej, pandemicznej rzeczywistości. Celem zmian jest wsparcie informacyjne i emocjonalne czytelniczek, pomoc w rozwiązaniu nowych problemów i odnalezienie pozytywnych stron w obecnych warunkach.
Dotychczasową „Encyklopedię Zdrowia” zastąpił nowy cykl do zbierania „Jak dobrze żyć z chorobą”. Znaleźć z nim będzie można informacje dotyczące chorób przewlekłych, typowych w dojrzałym wieku i porady do stosowania na co dzień, gdy dostęp do specjalistów jest utrudniony.
Nowym działem jest „Nie jesteś sama! Razem damy radę!”, w którym psycholog podpowiada jak radzić sobie z trudnymi emocjami, samotnością, negatywnymi informacjami, które słyszymy każdego dnia oraz gdzie szukać pomocy. Z kolei dotychczasowy dział „Kuracje z natury” uzupełniła rubryka „Przyjemność dobra dla zdrowia” – w tym numerze herbatka, deser i ćwiczenia na wzmocnienie serca. Nowe formaty znalazły się również w dziale Moda: „Dobrze mi w tym!” i Uroda: „Nasz przewodnik kosmetyczny”. Odświeżony został także cykl „Praktyczny poradnik na czas pandemii” obejmujący aktualne, praktyczne informacje i porady związane z życiem w okresie zagrożenia zarażeniem Covid-19.
Wydanie wspiera kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje TV i magazyny Wydawnictwa Bauer oraz punkty sprzedaży. Cena egzemplarzowa tygodnika „100 rad” pozostała bez zmian 1,69 zł. Nakład wynosi 290 tys. egz.