14.02.21, 21:00
Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię o działaniach firmy Velvet Care na rzecz środowiska naturalnego.
W ekologia jest ważnym tematem.
Firma Velvet Care opracowała Eco Agendę 2025, czyli mapę celów i ambicji, które stawia przed sobą na najbliższe lata. Hasło programu „Achieve more with less” (Osiągać Więcej, Zużywać Mniej) oznacza, że firma chce się rozwijać odpowiedzialnie i z troską o środowisko, w którym żyjemy.
„Wszyscy jesteśmy świadkami wyczerpywania zasobów ziemi. W Velvet Care chcemy aktywnie przeciwdziałać temu procesowi, dlatego podejmujemy wysiłki, aby chronić naturę. W kampanii pokazujemy, że produkty Velvet Care są wytwarzane z poszanowaniem środowiska, mając nadzieję, że naszymi działaniami damy przykład i zainspirujemy innych” – mówi Katarzyna Włodarczyk, senior brand manager Velvet Care.
Kampania Velvet Care jest obecna w TVP, w telewizji POLSAT (również kanały tematyczne, w TVN (również kanały tematyczne). Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited współpracuje z Velvet Care od ponad czterech lat.