17.02.21, 13:29
Do grona klientów agencji Good One PR dołączyły marki Moc Soków oraz Bellamama. Na początku br. agencja przedłużyła także współpracę z Mazurską Manufakturą S.A. oraz firmą Würth Polska.
W styczniu br. roku agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z polską marką Bellamama. Firma we współpracy z technologami oraz specjalistami z dziedziny ginekologii i dermatologii, tworzy naturalne, wegańskie kosmetyki dla kobiet w ciąży i po porodzie. Good One PR odpowiada za PR produktowy i korporacyjny, budowanie wizerunku eksperckiego przedstawicieli marki, prowadzenie biura prasowego i koordynacja projektów specjalnych. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, a umowa została zawarta na czas nieokreślony. Po stronie agencji za projekt odpowiadają: Ilona Rutkowska, Senior Account Executive oraz Katarzyna Zawadzka, Account Executive.
W połowie stycznia do grona klientów agencji dołączyła marka Moc Soków, oferująca małe AGD. Misją marki jest promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania. Good One PR zajmuje się PR produktowym, relacjami z mediami oraz współpracą z influencerami i ekspertami w dziedzinie zdrowego trybu życia. Klienta pozyskano w wyniku rekomendacji, umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive.
Na początku roku agencja przedłużyła współpracę z Mazurską Manufakturą, rodzinną firmą specjalizującą się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium. Good One PR odpowiadał za komunikację i doradztwo strategiczne przy dwóch kampaniach crowdfundingowych spółki, w 2019 i 2020 r. Po sukcesach obu projektów Mazurska Manufaktura S.A. powierzyła agencji stałą obsługę w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, relacji z mediami, budowania wizerunku eksperckiego, współpracy z influencerami i celebrytami. Umowę przedłużono na czas nieokreślony. Po stronie agencji dla Mazurskiej Manufaktury pracuje Martyna Dziopak, PR Account Manager.
Kolejny, szósty rok agencja Good One PR będzie prowadzić działania na rzecz firmy Würth Polska, zajmującej się techniką zamocowań i dystrybucją produktów dla profesjonalistów. Agencja odpowiada za działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w zakresie promocji i reklamy. Współpracę, trwającą bez przerwy od 2015 r., przedłużono na czas nieokreślony. Za obsługę firmy Würth Polska odpowiada Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive.