14.04.21, 11:42
Agencja digitalowa Labcon wprowadza zmiany w strukturze działów. Zmiany obejmują synergię kompetencji związanych z mediami społecznościowymi oraz strategicznych w jednym teamie. Na czele połączonych zespołów w roli Head of Strategy & Social Media stanął Adam Kręgielewski.
“Projektowanie zintegrowanej komunikacji, która angażuje konsumenta na wielu polach, jest możliwa tylko przy udziale cross-kompetencyjnego zespołu. Połączenie działu strategii i social mediów pozwoli nam na opracowanie jeszcze dokładniejszych insightów popartych precyzyjną analizą rynku” - tłumaczy Marta Łysiak, Managing Director Labconu.
Adam Kręgielewski jest związany z branżą reklamową od 2012 r. W 2018 r. rozpoczął pracę w agencji Labcon, gdzie początkowo objął stanowisko Strategy Plannera. Przez ostatnie trzy lata odpowiadał za planowanie i realizację działań digitalowych dla takich marek jak adidas, Everli, Foods by Ann, Fundacja Podzielmy się, Hochland, Selfie Project, Sephora, Travelist czy Under Armour. Należy do grona Ekspertów IAB Polska w obszarze mediów społecznościowych. Jest również wiceprzewodniczącym Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Ukończył kierunek Nowe Media na Collegium Civitas.