27.04.21, 09:00
Agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F) opracowała dla marki Brita projekt CSR pod hasłem #FiltrujemyDlaBałtyku. Łączy on działania na rzecz ograniczenia ilości plastikowych śmieci w Bałtyku oraz ochrony fok szarych i pozostałych mieszkańców naszego morza z wartościami marki wyrażonymi w aktualnej platformie komunikacyjnej “Brita. Lubię ją”.
„Projekt powstał jako odpowiedź na brief marki, zakładający działania CSR i edukacyjne wokół tematu zanieczyszczenia wód w Bałtyku. Zależało nam, by poprzez zaproponowane aktywności podkreślić związek produktów Brita z ochroną naszego środowiska naturalnego. Projekt, jako kolejna już nasza propozycja, uzyskał akcept na szczeblu centralnym Brita GmbH. Równym zainteresowaniem cieszyła się platforma “Brita. Lubię ją” z udziałem Olgi Frycz, do której prawa zostały sprzedane na 5 zagranicznych rynków, a niedawno zakończyliśmy produkcję dodatkowych spotów w ramach tej platformy, dedykowanych produktom dostępnym na rynku niemieckim, austriackim oraz szwajcarskim” - mówi Magda Korczak, Client Service Director Freundschaft.
W ramach akcji CSR agencja zorganizowała, m.in. współpracę pomiędzy marką a Fokarium Stacji Morskiej im. Prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu. Owocem tej współpracy są pierwsze działania edukacyjne realizowane na kanałach marki BRITA oraz adopcja jednej z podopiecznych Fokarium - foczki, której nadano imię Britka. Już niedługo stanie się ona bohaterką akcji #FiltrujemyDlaBałtyku.
Autorem projektu oraz aktualnej platformy komunikacji marki Brita jest agencja Freundschaft (dawniej Scholz & Friends Warszawa | Grupa S/F).