11.05.21, 13:25
W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą przewrotnego hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Nową ambasadorką marki została piosenkarka Beata Kozidrak.
Coca-Cola Zero Cukru startuje z drugą odsłoną kampanii promującej nową recepturę i szatę graficzną opakowania. Działania marki ujawniają ambasadorkę akcji i obejmują kampanię na kanałach marki, dedykowany spot oraz współpracę z siecią sklepów Żabka.
Coca-Cola w swojej kampanii stawia na zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego smaku. Marka wraz z Żabką przygotowała specjalną promocję dla użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Do rozdania będzie 2 mln puszek Cola-Cola Zero Cukru.
Reklama z cyklu „Żabka. Mały wielki sklep” emitowana będzie od 12 maja br. w telewizji i Internecie. Działania komunikacyjne w tej fazie kampanii, poza emisją spotu reklamowego, obejmują akcje samplingowe w różnych kanałach sprzedaży, a także szeroką kampanię OOH i digital. Za realizację tej odsłony kampanii Najlepsza Coca-Cola ever? odpowiadają: McCann Polska (działania ATL), LiquidThread (działania w digitalu i mediach społecznościowych), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz 24/7Communication (działania PR). Spot w ramach platformy Żabka. Mały wielki sklep powstał przy współpracy z Agencją PZL i Easy Hell Productions.